יום שני, 3 באוגוסט 2015

המחרשה שנתביישה ונתב"ג 2000. (235)



אתמול, יום שני, התיישבנו על כתיבת הקלנועיות החמורית ורצינו להגיב גם על פירושו המביש של פלוני איתמר בן-דביר למה זה דמוקרטיה וכולי.  היום בבוקר, יום שלישי ה 15.2 התעוררנו כדרכנו בשש בבוקר (אם צריך או לא) לשמוע את החדשות וכותרות העיתונים.

כך שמענו (באיחור של כמה שעות) על כך שמאות מאנשי ההתיישבות העובדת בעמק התכנסו בנהלל על מנת להוקיע את ההתנתקות.  שם גם נאמר משהו כמו: " בארץ ישראל קו הגבול הוא תלם המחרשה ולא משהו אחר".  נאמר גם כי אין הבדל בין ההתיישבות בעמק לבין ההתיישבות בגוש קטיף וכולי וכולי.

לא שכחו שום  דבר.   לא למדו שום דבר.   לא הסמיק פרצופם כשביישו כך גם את המחרשה.
                                     ********

האשה חזרה מוייטנאם וקמבודיה ובלית ברירה דהרנו למחרת בחזרה  לנתב"ג בענייני איתור כבוּדָה (חיפוש מזוודות שאבדו).  כשנכנסים עם מכונית מקבלים פתק שצריך לשלם איפשהו עבור החנייה, אחרת המחסום ביציאה לא יתרומם. כשיצאנו, ניגשנו אל מתקן התשלומים, תחבנו את הפתק ואחריו את כרטיס האשראי ולא קיבלנו שום קבלה או מה כדי שנוכל לצאת.  עוד פעם אותו דבר.

כאן תפשה האשה תושייה, לחצה על HELP . המכונה פלטה את הדיבור הממוחשב:   "כן" ? שאלה המכונה.   האשה אמרה לה שלא יוצא קבלה או כרטיס חתום ששילמנו אף על פי ששילמנו.    המכונה המשיכה בלי להתבלבל:   " תשמעי גברת, את הכנסת את כרטיס האשראי לא נכון. תכניסי כך וכך ויהיה בסדר, כך בקול מתכתי כמו שמחשב מדבר.   עשינו מה שהמכונה אמרה.  יצא הכרטיס חתום וכשר להרים את מחסום היציאה.

אבל עכשיו לא התאפקה האישה ושאלה את המכונה:  "תגידי לי, את מכונה או לא?  איך יש לך את כל התשובות לכל השאלות?"    אמרה המכונה:  "אני לא מכונה אני איש. סלמתק ויללה הביתה בשלום.  גם את זה בקול של מחשב.  איך זה?!   ואיפה האיש הזה יושב?  בתוך המכונה?!  הוא רואה אותנו?!  מה זה?!
                                          בקלנועיות חמורית
                          אמן



שוב פוליטיקה קיומית.  אִיכְס:    שמענו ברדיו שהמשוגע איתמר בן-דביר (האבא של האבא של ה"ימין הקיצוני") הגיב על האפשרות של מעצר מנהלי עקב האיומים על שרים.    השר לביטחון פנים טען שכאלה צריך ,כנראה, לעצור מנהלית והאדון בן-דביר השיב שפה זה דמוקרטיה וכל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה (ממשלה של בוגדים, ההתנתקות זה נגד החוק וכולי)  .

בן-דביר שוכח קצת את מה שאנחנו זוכרים ולא יועיל:  דמוקרטיה, בין השאר, זה שבוחרים ממשלה ועד לבחירות הבאות אז הממשלה מושלת וכל הקהל הדמוקרטי תומך בה. נקודה.   כל ההתנחלות בשטחים נולדה בחטא שלאקט אנטי דמוקרטי חמור ביותר.  וכבר אמר ש'קספיר: מכלום יוצא כלום.  מחטא יוצא רק חטא וככה זה ייגמר ושום בית דין לא יעזור.

הקצר האנטי-דמוקרטי שיש פה זה לא איתמר בן-דביר.  הוא נתלה ב"דמוקרטיה" נוסח המערב אבל שוכח (או לא יודע) שעד שהדמוקרטיה הגיעה להגמוניה במערב היו מלחמת 100 השנים ומלחמת 30 השנה ושאר מיני טבח של מיליונים במאבקים על הפרדת הדת מהמדינה ועל סילוק החוקים האלוקיים מהפוליטיקה האזרחית.   בזה אנחנו עוד לפני התחלת ימי הביניים.

הקצר האנטי-דמוקרטי שיש לנו הוא בזה שמנהיג "לאומי" שעומד בראש מפלגה "לאומית" רוצה לעשות משהו חיובי מאד אבל משהו שמנוגד למה שהוא בעצמו עשה באנטי-דמוקרטיות (דחיפת ההתנחבלות).   כדי שאיתמר בן –דביר וכל קהלו יבינו טוב, טוב איפה הם  ב א מ ת   עומדים –  חייבים שרון והליכוד להצהיר באופן חד-משמעי  כי כל ההתיישבות השטחים הייתה טעות נוראה, מה שמחייב ומה שמצדיק התנתקות מכל השטחים.

בלי זה – כל מה שיזוז ,יזוז לא טוב.

                                      *********

האשה חזרה מוייטנאם וקמבודיה ובלית ברירה דהרנו , האשה ואנחנו בחזרה  לנתב"ג בענייני איתור כבודה (חיפוש מזוודות שאבדו).


   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה