יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

לדוקטורית טְרִימְבּוֹבְּלֶר, שלום. (213)



בלא מעט רגשי גועל קראנו על הרפתקאות אהבתך המיוסרת שרומיאו ויוליה נמשלו לכלב על ידן.  ובא לנו, אף על פי שאין סיכוי שאי פעם תקראי את דברינו, לכתוב לך כמה מלים מן הבטן ומסביבותיה: 

לָרִיסָה יקרה, יש כל מיני רוצחים.  יש כאלה מתוך אַמוֹק.  הם אולי המקרה לפסיכיאטר וכולי וגם פרנסה טובה לעורכי דין עם סיכוי לשחרור מוקדם.   אבל רובם, אם לא איכפת לך, הם אנשים נורמליים לחלוטין שרוצחים אחרים בשביל כסף, קנאות דתית או אידיאולוגית, סתם שנאה, נקמה וגם בשביל הכיף.

הכי מרגיזים הם אלה שאחר כך, במצח נחושה, אומרים שהם בכלל לא מתחרטים על מעשיהם ושאם היו צריכים לעשות את זה שוב – היו רוצחים שוב  בשמחה ובתום.

עם אחד כזה, אַתְּ, בצד התמחותך בפילוסופיית ימי הביניים של יהדות רוסיה, רוצה להתחתן ולהקים משפחה לתפארת תולדות ישראל בכל הזמנים וכולי.  בזהירות אנחנו מניחים שזאת גם תרומתך הצנועה לדרכו של בן-זוגך. בהזדמנות זו  את מבקשת גם להתחבר עם אמו, גאולה, ועם אביו, שניהם מגדלי רוצחים מדופלמים שלהם גם בת חסודה שעל פי מוצא שפתיה מול המצלמה היא בהחלט הייתה מעדיפה לעשות את המלאכה הקדושה הזאת בעצמה.

ושורף לנו להגיד לך, הד"ר טרימבובלר, שלעניות דעתנו, ביטול עונש המוות לרוצחים מכל סוג, הוא רק במקום הֲמָתָה – מאסר עולם לכל החיים, בלי שום הטבה או יתרון מכל מה שמנעמי חיים עשויים להעניק.  שום דבר חוץ מלהישאר חי בחרפה עד המוות.  כמו קַיִן.  בבקשה.

וחבל מאד שאפילו כך.  מפני  שכל רוצח בפוטנציה יודע במודע או בתת-מודע שלפחות אותו לא יהרגו מכוח  ה ח ו ק   ושאפשר לרצוח ולהישאר בחיים ולא סתם:  אפילו בבית הסוהר של היום דואגים לאמצעים משופרים כך שרוצחים בבית הסוהר לא יוכלו לרצוח את הרוצח בין כותלי בית הכלא, חס ושלום.

אם הייתה פה מדינת הלכה, כפי שאהובך כל כך מְפַלֵל שתהייה, מהנילוס עד לפרת ולחידקל, הרי אם מישהו היה שולח יד במנהיג המדינה הזאת ( שהוא איזה סוּפֶּר רבי) היו האזרחים קורעים את בן-הבליעל  כמו דג לפני שהיה מגיע לדין הסנהדרין, ששם ממילא היו דנים אותו לסקילה או לצליבה או לסתם כריתת ראש.

ולכזה חתן, גבירתי המרצה לפילוסופיה, את מתכוונת להינשא באושר.

במדינה שלנו, בה נדרס  כ ל  ח ו ק  על ידי שחיתות, ציניות, קנאות שלוחת רסן וצפצוף אחד ארוך מהתנחלות קָדוּם ועד לנישואי יגאל עמיר ולריסה טרימבובלר (וגם איך להיות שר לבטחון פנים) – בא לנו לאחל לך שיהיה רק במזל טוב.

מעוללות חורבן הבית השלישי, לוּ תשאבי תעצומות כוח ועוז להחריב גם את הבית הרביעי בעוד 2000 שנים כעת חיה.  הללויה.

                                 בקלנועיות חמורית
                                               
אמן.

                   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה