יום שבת, 8 באוגוסט 2015

כל דִיכפִין יֵיתֵי וְיַקְלִיק ויראה 1.8.08 (371)


זאת יחצ"נות לעצמנו, במחילה. 

החל מהימים האלה לא צריך להתאמץ יותר מדי בשביל לצפות בציורים שהחמור עשה בעשרים ושלוש שנות טרחה מרתקת.  כל מה שצריך לעשות זה להקליק  WWW.beker.co.il   ולהיכנס לאתר שלנו ושם להקליק על "רשימת תמונות" וליהנות.   אפשר גם להקליק "אמנון בקר" בגוּגְל ודרך שם להגיע לאתר.

בין השאר יש ברשימה שם למעלה ממאה ושלושים ציורים מנוף יזרעאל וסביבתה ולמעלה משלושים דיוקנים שצוירו מאנשי המקום או ממתנדבות שהיו פה.  אם יעלה על דעתו של מישהו, ניתן לארגן מזה תערוכה עשירה לכבוד חג ה 60.   מתישהו.   אחרי השנים האלה – כבר יש מספיק ציורים של נופי מקום שהיו פה בזמן ציורם אבל אינם עוד בגלל גלגלי העולם החורקים שן במפעל.

בע"ה ואם ירצה, תתקיים בסוף ספטמבר השתא עוד תערוכה של עבודותינו. הפעם יהיו אלה ציורי התנ"ך שעשינו במשך כחמש שנים עד סוף 1997, או עד שבבית חולים "כרמל" ציירו לנו בלב תערוכת מעקפים.   תערוכת הציורים תהיה בבית יד-לבנים בקריית-טבעון, באכסדרה (חלל הקומה השנייה).  למי שלא מזהה, אלה התמונות שחלקן הוצג בגלריית "עמליה ארבל" בראשון לציון, בגלריה של ברני פינק (שפעם היה הייתה), במרח"ב בית השיטה ובעיקר – איפה שפעם הייתה מחלקת הכבלים, זאת שהייתה במה שהיה פעם המחסן- תבואות וגם אולם ספורט וגם מחסן מייטרוניקס ועוד כל מיני ועכשיו זה גם תקוע כמו קוץ בחנייה שבמרכז המשק.  

גם את המבנה ההיסטורי הזה ציירנו כמו שהיה פעם.

ולכל מי שהמשיך לקרוא עד פה:  אלה ציורים גדולים, על כל מה שבתנ"ך מרגיז או מעניין את החמור המקלנע.    כמה מהם קשים לצפייה ולהסכמה עם המצוייר,  כמו כמה וכמה מרשימות ה"בקלנועיות חמורית".  אם שואלים אותנו (מה שטלי כהן-גרבוז, האוצרת של "יד לבנים" קריית טבעון עשתה (חוץ מלהיות האחות של דליה לויתן) אז אלה הציורים הכי חשובים והכי מזיזים שעשינו.  ציירנו אותם ישר "מהבטן", כמעט בלי יכולת שליטה במתרחש בכל ציור. (!?)

הזמנה לכולם תתפרסם כעת חיה.

                                          בקלנועיות חמורית
                          אמן
                                                                                                                                                                                     




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה