יום שבת, 8 באוגוסט 2015

אנחנו הצבענו נגד למה 6.1.09 (386)



שלום ילדים.   אנחנו לא כתבנו פה כלום לפני ההצבעה האחרונה בקלפי.  זה בכוונה, בשביל שלא יגידו עלינו (כמו שלפעמים קורה) שאנחנו דוחפים את האף בלי טיפת אחריות למה שקורה פה בעידן הנוכחי, בכל מיני דברים. בין השאר בענייני עבודה ופרנסה, בכמה ממ"ר דירה צריך שתהיה פה – הכל בהתאם לצרכי העידן הנוכחי. זה,כמובן, לא לפי מה שהיה פה בעידן של פעם (תרפפ"ו) שזה העידן של החמור.

כי פעם, פעם באו לפה רק מי שהיו מוכנים לעבוד כמה שהם יכולים  ולהתחלק שווה בשווה בהכנסות עם כולם.  זה בגלל המון סיבות מתולדות האנושות  שנניח להן עכשיו.  מי שבא הנה ולא רצה לעבוד – עף מפה מהר.  מי שבא הנה ורצה יותר מאחרים למד מהר איזה מין עסק זה והעיף את עצמו מכאן עוד יותר מהר.  זה למה במשך ששים שנים וחצי עברו פה המון אנשים שאנחנו לא רואים אותם פה. מכל הסוגים.

וזה למה יזרעאל היא מה שהיא – בגלל שאלה שנשארו פה כל הזמן הסכימו, בין השאר, לעבוד כמה שהם יכולים ולהתחלק בהכנסות עם כולם שווה בשווה. משלושת הצבעות הקלפי שהיו לא מזמן, על קרנות פנסיה, על בונוס ועל רכבי תאגיד וכולי, אפשר היה לחשוב שבינתיים זה כאילו ממשיך, מה שאמרנו.    אבל בהצבעה האחרונה על תקנון עבודה ופרנסה נפל אסימון מתמונת עולם אחרת.

לנו אין שום דבר בעד בטלנות וחיים על חשבון אחרים ושיהיה תקנון נגד כאלה אם זה יועיל. פעם היו נפטרים גם מבטלנים וגם ממצפצפים על הקיבוץ בלי להתברבר שנתיים על כל אחד.

אבל אנחנו הצבענו נגד התקנון בגלל הניסוח שזה "איך שראוי לעשות בעידן הנוכחי" וגם, כמובן, בגלל האיקסים.    כי במקום לא להיות פה אז כיום דווקא כן חיים פה גם בטלנים וגם כאלה שחושבים שמגיע להם יותר מלאחרים בגלל שהם יותר מוצלחים בעבודה ובפרנסה. וזו האִיקסִיוּת שתצליח להפוך אותנו למקום עם מעט מוצלחים עשירים והרבה דפוקים עניים כמו בכל העולם ובשביל מה כל הסיפור הזה, קיבוץ?

לא הכל שחור אצל החמור.  לפני כמה זמן אמרנו לראובן ינקלביץ שאנחנו מתעוורים וצריך יותר אור בסטודיו שלנו.  תוך שלשה ימים הגיעו זמיר ואלון ותלו לנו גרלנדה של חתונות מסביב לכל התקרה ותודה לכולם.  בתחילת השבוע אמרנו לראובן ינקלביץ שצריך מעקה במדרגות לסטודיו וכבר נפלנו שם.  אתמול בשבע בבוקר מצאנו שם טרקטור ועגלת מסגרייה ואת מַתיוּ ותוך שעה יש מעקה למהדרין. תודה לראובן ולכולם.

אז על מה יש לנו לבוא בטענות ?

                              בקלנועיות חמורית

                          אמן.         

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה