יום שבת, 8 באוגוסט 2015

תָּקָ"צְ קוּץ יְקּוּצֵנוּ וְנִּתָּקֵ"ץ 2.5.08 (366)



לא יאומן כי יסופר אבל גם אנחנו בנזקקים למח' המשפטית של התק"צ, כך מִפַּתְשֶׁגֶן המזכירות בעלון האחרון בקשר לעניין המסויים. ולמה?  מפני שיש אצלנו חילוקי דעות בין "צדדים", כאלה שאי אפשר להתגבר או להתפשר או לכפות בעניינם דעת רוב על מיעוט(?!) ולהמשיך להתקדם בשקט ובשלווה.

ואם למחלקה המשפטית של התק"צ אנחנו ממהרים אז לחמור המקולנע יש עוד כמה רעיונות קונסטרוקטיביים להזדמנות זו:    אפשר פה לחסוך בדלק ובקילומטראז' לתל-אביב אם נוסף לעניין המסויים נקבל יעוץ במח' המשפטית הזאת גם בעוד כמה עניינים  שבדיוק כמו שבעניין המסויים, הם סלע מחלוקת מרגיז לא פחות שאי-אפשר להתגבר או לפשר או לכפות את דעת הרוב על מיעוט ולהסדיר אותם פעם אחת ולתמיד.

למשל:  זה שיש פה חברים שהכלבים שלהם משוחררים לנצח על חשבון העצבים של כולם ומה עושים עם זה?

ולמשל:  זה שחרף ההחלטה שאין להחנות רכבים מאחורי המטבח בזמן הארוחות עדיין אי אפשר למצוא שם חנייה בזמן הארוחות ומה עושים עם זה?

ולמשל:  זה שחברים  כותבים לעלון הקיבוץ על מה  שנראה להם חמור ביותר בהתנהלות הכלכלית-חברתית  ומישהו פשוט   מ צ נ ז ר   את הדברים.  זאת בניגוד לזכות האדם להתבטא כל עוד הוא איננו נוקט גזענות או פגיעה בטחונית על פי חוק המדינה.  כך בנימוקים של "שמירה על שלום בית" ו"שמירה על שמנו הטוב בעיני רבים מחוץ לקיבוץ" ומה עושים עם זה?

ועוד למשל:  זה שכל מתחתן או מתחתנת, אם זה קורה להם בבריכת השחייה, נוהגים להורות לתקליטן להרבות דציבלים, לשמחת המפזזים ולהוותם של השכנים ומה עושים עם זה?

על כל אלה כדאי וחשוב לקבל יעוץ מקצועי מהמחלקה המשפטית של התק"צ.    על אותו נייר יעוץ של התק"צ כדאי גם לקבל תיק"וץ מעשי על איך, כשננסה ליישם את מה שמייעצים לנו, גם נצליח לממש אותו אצלנו גם עם כל מי ששם פַּס וגם צפצוף ארוך על כל מה שבא לו, לא חשוב איפה ומי החליטו מה.

ושהתָקָ"צְ תשנה כבר את שמה לאלתר.  קָצָה נפש קלנועיתנו בתק"צ ומתי כבר נָקִיץ מהחלום הרע הזה?

                                                בקלנועיות חמורית מתוק"צת
                               אמן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה