יום שישי, 7 באוגוסט 2015

חשוב וראוי לציון לא פחות מִ. (306)



פעם היה מגדל אָסָם שגמר בתור גן-עדן ליונים ולחרא שלהן למטה ובתור גן-עדן לאנטנות של הסלולריה למעלה.  עכשיו למטה אין את היונים וזה.  יש שם פינת קפה מסודרת להפליא עם קפה,איוורור,מיזוג וריהוט, הכול חדש, חדש.  אבל מה?  החברה יושבים בחוץ.   אסור לעשן שם.

נסענו לעפולה לקנות בטריות למצלמה ותפוחי-עץ לדבש ראש השנה.  חנינו מול "אמנות הצילום".  כשיצאנו ראינו אוטו עושה דַאבֶּל-פַּרְקִינְג בדיוק מול.
כמה נהגים שלחו קללות ולא זז האוטו.   השארנו את שלנו (עם חנייה פנוייה על-יד) וקפצנו לכפרייה מעבר לכביש בשביל התפוחים.  חזרנו.   ועוד לא זז האוטו.  עוד קללות עפו בסביבה ואנחנו שמענו גם "של מי הכוסית הזאת?"  מסתבר שבתוך האוטו ישבה מישהי על-יד הנהג שאיננו. היא הביטה ישר בלי להסתכל ובלי לשמוע מה כולם צועקים שם.    

לנו יצא, בגלל הדאבל פרקינג הזה, להשתחרר משם בשלושה רוורסים ושלוש קללות.   רק מה? כשחלפנו בזהירות בין האוטו הזה לאלה שבצד השני ראינו שזה אוטו "קאיה" ושמעל לגלגל אחורי מתנוסס לתפארת דולפין כחול.  חבל שלסמל כזה  נותנים לנסוע עם כזה נהג.

כבר כמה זמן יש את האַבְנֵי-קיקלופים  איפה שיש ושום רכב לא יעבור בלי את הפרצוף לשבור.  אבל  א  ם   הן לא היו שם  ו  א  ם  יש לך רכב  ו  א  ם  אתה נוסע מהמכלול לכיוון חדר האוכל  ו  א  ם  אתה מגיע לסיבוב אז עוד יש שם תמרור כחול עם חץ מעוקם שאומר ש א ם הגעת עד כאן  אז עליך לפנות שמאלה אל האבן-הקיקלופית הבאה.   אי אפשר לטעות.

בעלון הקודם קראנו שלדניאל הרפז איכפת מאד הליכלוך שהזיתים הנושרים עושים בדרך למעלה.   מי שתל אותם שם לפני חמישים ושש שנים?   דניאל הרפז במו ידיו.  הוא עשה את זה מפני שאחד, אבא של דן לַטֶה (מהותיקים) שהיה יו"ר ארגון הגננים –  הגעיל אותו שאין פה שום עץ. אז הוא צרח על דני שישתלו כבר משהו ושאם גם יטפלו בזה כמו שצריך אז זה גם יצמח.

                   בקלנועיות חמורית ובחֲסִימָה סוֹיבֶה


                      אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה