יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

לא פושעים. לא נאצים. כן טרגדיה. (299)

כַּפְר-קָנָה קרה במוצ"ש.  היום יום שני.  עד יום ששי(כשהעלון יצא) יכולים להיות עוד עשרה כאלה בכל צד.  אצלנו מזִילזַל או מחֵיבר או מסתם קטיושה.  אצלם מפצצה.  אז מה? מי פה הפושעים הנאצים רוצחי הילדים ומצפצפים על אמנת ז'נווה?   מה שקרה בכפר-קנה זה לא שואה ולא מְשוֹאָה.   הנ"ל, שהם נוראים מאד, נופלים על הבן-אדם בפתאומיות, בהפתעה, בלי שידוע למה, מאיפה ומדוע.  אבל כאן זה לא זה. טרגדיה אולי, כי שם הסוף המר ידוע מההתחלה.

כי שש שנים  יושבים להם תושבי דרום-לבנון, איש תחת גפנו ותחת תאנתו ואף אחד לא מפריע להם בפוזה הזאת.   כי החיזבאללה, מול העיניים שלהם, תופשים תחת על כל הארץ, מנהלים אותה כמו ממשלה, מכינים ביצורים שקַו-מַזִ'ינו כֶּלֶב על ידם וממלאים את הביצורים בעשרות אלפי רקטות ושאר כולירות.

כי בשביל להגן על הכולירה הזאת הכי טוב, שותלים החיזבאללה הרבה משגרים ורקטות גם בתוך הבתים של אלה ששוכבים בחוץ תחת הגפן ותחת התאנה בלי לעשות כלום בעניין התכולה החדשה שנתקעת להם בתוך הבית.   הפרס שנותנים החיזבאללה לבעלי הבית עבור המאמץ:  לא לזוז מהבית ומהחצר ולא לברוח לשום מקום יהיה מה שיהיה.  כי אין מרד נגד זה. גם לא צעקות מחאה מול המצלמה של הB.B.C  . להיפך.  נסראללה הוא הסגן של אלוהים ושל מוחמד.  כי הכל נגד היאהוד יימח שמם וזכרם בבוא יום הגאולה.   כי כמה מקלטים יש בכפר-קנה? כמה מרחבים מוגנים בנו החיזבאללה או ממשלת לבנון עבור האזרחים הנאמנים משלמי המיסים?  כמה? איפה?

ואז בא יום הגאולה. הגיבורים הורגים את חיילי היאהוד מהסיור היומי וחוטפים שניים.  תוך שניות נודע דבר הנס.  בכל דרום לבנון ובכל דרום ביירות עולות הצהלה והשמחה עד לשמיים. זה במקום לקחת את הילדים ואת מעט הצרורות, לרוץ לאוטו, לתת גז ולברוח מהר ובכל הכוח לעזזאל.

כל מי שנשאר בשטח בתמימות מטופשת עם החיזבאללה שיורים רקטות מהבית שלו ומהחצר שלו על הילדים ועל הזקנים של היאהוד וחושב שהמשיח בא –  מה יש לו לצרוח מרה אם המשיח שלו בא עם פצצות שמחריבות והורגות?  מה יש לו לצרוח?  שילך לבית הספר של החיים וילמד מי פה באמת הפושעים ומי פה באמת הנאצים ומי פה רוצחי הילדים.  ועד שהוא לא יעשה את זה גם לא יהיה שלום.  

ויש לו גם עוד משהו מאד חשוב לעשות: להגיד תודה לאללה שבפצצות של היאהוד אין בכל פצצה ארבעים אלף ג'ולים מפלדה,  ג'ולים כאלה שמתפזרים למרחק שמונה מאות מטר לכל עבר בשביל להרוג כמה שיותר אנשים וילדים.   שרק בשביל זה היה כל העולם צריך כבר מזמן להשליך את אסאד, החיזבאללה, החמאס, הג'יהאד,אל-קאידה ואיראן של האייטולות הרחק אל אמצע הקוטב הדרומי.  של הירח.   אינשאללה.

בקלנועיות חמורית

אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה