יום שבת, 8 באוגוסט 2015

לא רק הם. גם אנחנו לא מאמינים לאף מילה שלו, וגם על חניתה (393)


מי שלא ראה ולא ושמע את איילה חסון וחבר מרעיה בליל שבת אחד בערןץ  1 לא ראה שמחה לאִיד מימיו.   הם קברו שם חיים את  "קדימה" ד' אמות באדמה.   זאת המפלגה שנולדה בגלל שאריק שרון נשרף (סגרן לו את המיקרופון) בליכוד.  והיא נוסדה עם שמעון פרס שנשרף ב"עבודה" כשעמיר פרץ נבחר לראשות  "העבודה" ולא שִימון.  ככה עם כל דבוקי הכיסאות- דליה אציק ובן-יטרית ואולמרט עם ציפי בראש. המפלגה הזאת נולדה גם בגלל האכזבה והכעס על "העבודה" ועם הבטחה לניקיון כפיים ולטוהר מידות שמעולם לא נראו בישראל.  קצת מזכיר את ד"ש ו"שינוי"  ו"צומת". כולן היו נחמדות לרגע שחלף מהר.

עכשיו לא בחירות .  אנחנו מרשים לעצמנו לנעור נגד ובעד מי שבא לנו. מה  שאיכפת היה לחמור  עד כדי נפנוף בזנב לגרש זבובים היא עובדה מצערת וגם קצת מבישה.  בק"ק יזרעאל הצביעו בבחירות האחרונות ל"קדימה"  יותר מאשר ל"עבודה" ול"מר"ץ" גם יחד.  אין חוק נגד כזאת תוצאה.  אבל גם אין ודאות שכולם פה מודעים למי ולמה ולאיך ובשביל מה נהייה בכלל קיבוץ,   זאת אומרת מה היא האידיאולוגיה שלו. המזכירות שלנו מתכוונת לקיים ביזרעאל דיונים על הליבה של משמעות קיומנו על הגבעה הזאת.  אנחנו משוכנעים שדיון על כל הנ"ל חשוב יותר וקובע יותר מעוד דיונים על תקנונים לרשימת הוותק של זכויות לשיכון.


נשיאי צרפת ואמריקה אומרים דברים לא יפים על ביבי. לנו אין ספק שכל הסיפור הוא תיחמון מראש של מהנדסי הבחירות של מטה הליכוד.    וזה התרגיל המבריק: קודם  מצ'פרים  במשהו גם את אובמה וגם ואת סארקוזי.  אחר כך ביבי נוסע לאר"ב  ולצרפת. כמו שהוא חוזר הביתה מדליפים מפריס ומושינגטון "פליטות פה".   ביבי הוא סתם שקרן, רמאי ואסור להאמין לאף מילה שלו.   לשכת ראש ממשלתנו מקפידה שלא לאשר ולא להכחיש את השמועה.  למחרת  נוסק הרייטינג של ביבי לשחקים בכל אפיקי התקשורת.  למחרתיים עולה ומתרומם האחוז של ביבי גם בכל סקרי דעת הקהל בעניין ביבי והבחירות הבאות.

ככה התרגיל .  בישראל 2011 זה בהחלט עובד ובא לציון גואל.

בעלון האחרון מצינו ש"...יציאתן של משפחות מרכזיות ביזרעאל לעצמאות כלכלית (?...!) בשנים האחרונות מחייב את כולנו לבדיקה ולאוורור של שאלות שההימנעות מעיסוק בהן אינו תורם דבר".   ומעניין לדעת ולהיווכח  מה בדיוק תהייה הנחת העבודה לקראת דיון  כזה שיבוא עלינו לטובה.  שלהיות פה זה להיות בחוסר-עצמאות כלכלית, או מה? ואולי הכוונה לשוב ולעסוק בכל מה שגרם לפיצוץ האסיפה ולהסתלקותן של שלש משפחות?!


מה קרה למחאת הצדק החברתי? אנחנו כמובן בעד אבל  משעשע להיוודע מה אמר על זה מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו-יורק:  "הם עוד לא יודעים מה הם רוצים אבל הם רוצים את זה עכשיו".

 לא רק אובמה וסאררקוזי לא מאמינים לביבי.  גם חמור זקן הח"מ חושב שהו שקרן.  ראש ממשלתנו קרא לרדוף עד חרמה את הדפוקי- מוח המחוראים שגם כמעט הרגו קצין וגם התנחבלן במנזר על יד קאסר אל-יהוד.      במילון אבן-שושן מפורש בבהירןת:  עד חָרְמָה -   עד כדי השמדה מוחלטת. עד הקץ.   זה לא תפיסת ארבעה מתוך מאתיים ושחרורם למעצר-בית. זה קטע (משוגע,אמנם ) אבל בהחלט מהגשמת האידיאולוגיה של א"י השלמה, שהיא במקרה גם האידיאולוגיה של בוחרי ביבי.                  


כידוע לכולם קשה מאד להצחיק את החמור (זה אנחנו).   פעם כשהיינו מנהל מחלקת הכבלים ז"ל עם כל הפועלות הנחמדות, היה חסר לנו בדיל.  אז הלכנו לאלקטרוניקה של מייטרוניקס לבקש בדיל.  אמרו לנו לחפש את חניתה שהיא המנהלת.   מצאנו אותה מדברת עם כמה בנות ושאלנו (בסגנון שובב)  אם יש פה מנהלת שנותנת.....בדיל.   לפני שהספקנו להגיד "בדיל" שאגה חניתה:  כולם !  זוזו מפה לרגע!!! ואת הצחוק על זה אנחנו זוכרים לתמיד.


       
בקלנועיות חמורית

אמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה