יום שבת, 8 באוגוסט 2015

שרעפים של שודד נד"לן ובעניין אחר (395)


פנחס ספיר היה מתהפך בקברו אילו ידע שבמכללה על שמו ינבחו ככה, אקס-קתדרה, על המושבים ועל הקיבוצים. אפילו האבן עם שמו בחדר- אוכל שלנו מתחבאת אחרי הגזעים של המטפס הזה, מה שמו.

עוד פעם כזה שלמה מעוז והקשת המזרחית וכל זה (שחורים ולבנים וקיבוצים ומושבים ששדיםו את האדמות של המדינה).  והחמור שואל: למה לעזזאל לא תובעים את פרופסור הנכבד על הוצאת דיבה?!  אפילו שלי יחימוביץ' דחתה בשאט- נפש  את פיטוריו של הפרופ' מר מעוז. רק שהחבֵרה יחימוביץ' לא התפנתה לשאוט- נפש הכלפי האשמת ההתיישבות בשוד אדמות המדינה (רשת ב' , "קול ישראל" אצל קרן נויבך, 15.1.2012)  וחבל על הזמן  בלשוב ולפרט כאן את העובדות הסותרות כליל את הכתמתנו בהב"ל.  בכלל, כל הסקנדל זה בסך הכול עוד פתיחה חולנית של תיבת פנדורה,  תפישת שאכטה מהניחוח הבואש של הפיכת ישראל לסתם מדינת מהגרים מפגרת.   עד לפעם הבאה.

אגב:  רב  תנועת המושבים הוא "מזרחיים".

ואפרןפו:  ברפרוף בדף טלפונים ישן של יזרעאל מצאנו לפחות שבעים וחמש נפשות ממוצא "מזרחיי" כולן שודדי נדל"ן למהדרין.  זה בקיבוץ שפעם יצא לו שם של "אנגלוסכסי" (?!)

ועוד שרעף הזוי: שלמה מעוז פוטר מבית ההשקעות מפני שהתחצף אל האשכנזים שמנהלים את בנק לאומי, לא בגלל מה שאמר על ההתיישבות.  בית ההשקעות זה איפה שמשחקים בכסף של כולם. אבל את המשחק עושים בכסף שמופקד בבנק. מול בנק לא מתחצפים. ככה פילו אם האלוהים הוא הסגן שלך.


***************


ובעניין אחר:   ועדת חברים זה לא מה שחמש ועדות אחרות עושות.  ועדת חברים היא "המבוגר שבסביבה".   היא עוסקת תוך העדר שקיפות חמור במה שאף אחד לא צריך לדעת. על מה?  מי שרוצה לדעת, שישאל את החמור המקלנע שהיה פעמיים מזכיר הקיבוץ. ועדת חברים היא האיזון והבלם  נגד זה ש"ככולם  פהיודעים הכול על כולם וכולם ותוחבים את האף לתוך הנשמה והצרות  של כולם".


            
           בקלנועיות חמורית
                  אמן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה