יום שישי, 7 באוגוסט 2015

כמו פרצוף שֶלְךָ (304)



(הכותרת היא פסוק מיתולוגי של אנטון)

סקרנו בעיון את הצעת ועדת התיכנון לשיפור הכניסה העליונה לחדר-האוכל. מה שלנו נראה מיד ובעליל זה:    1. לא נוסף כלום לשטח הבניין.  2. עקב שילוב הכיורים תוכפל הצפיפות בכניסה וביציאה, מפני שבו-זמנית יהיו שם גם יוצאים ונכנסים, גם קוראים מודעות וגם רוחצים ידיים ופרצוף, שלא לדבר על הלכלוך.  3.   יוקטן שטח האכילה בלפחות שני טורי שולחנות, אלה שקרובים היום לכניסה הזאת.    4.  מה שעוד לא עמד כנראה לפני המציעים הוא עניין הלוקחים אוכל הביתה בליל שבת, שמה מעבר לקיר.  גם ככה זה מתרחש  בצפיפות לא נעימה.  צמצום שטח חדר הדיאטה לטובת שני הכיורים לנטילת ידיים בכניסה, עוד יגביר שם את המהומה.

ועל זה היה אנטון ז"ל בטוח שאומר: כמו פרצוף שלכם.
                                               
                                                    *******

הנשיא תוקע פקידות במשכן הרם.  שר המשפטים מנשק בצרפתית חיילות בתפקיד.   כמו שמתחילה מלחמה – הרמט"כל מוכר מניות.  לראש הממשלה נסרח עודף של פלילים בסידור ג'ובים שהולך טוב עם נדל"ן יוקרתי מאד. כל מיני שוטרים בכירים שצריכים לחקור – נחקרים בעצמם על מה שלא נדע. ואת החתיך של גברת בנק הפועלים כבר אמרנו?  בקיצור:  סדום ועמורה.  בעצם,  אולי בכלל לא?   הלא אנחנו נורא רוצים להשתלב במנטליות של מרחב המזרח התיכון. אז זה מה שגדולינו , נבחרינו ומְמוּנֵינוּ מתאמצים להגשים בלהיטות הלכה למעשה, חלוציות לשמה.

וגם על זה היה אנטון ז"ל אומר:  כמו פרצוף שלכם.
                                               
                                                    *******

אבל לא הכול רע.   שיכון נוף החדש זוכה לתשתית חשמל תת-קרקעית, כמו שצריך.   מסתבר שמי אחראי על כך התעשת בעניין תשתיות ולא חיפש סידורים זולים. כאן לא שיחק הר של נימוקים נגד עלות מוגזמת של השקעה בקַו חשמל תת-קרקעי ונגד הפרובלמטיות של התחזוקה שלו.   וטוב מאד שכך.

טוב או לא, גם על זה היה לאנטון מה להגיד.

                                                בקלנועיות חמורית

                               אמן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה