יום שישי, 7 באוגוסט 2015

על עמיר פרץ ועל זבובים. (331)



תשעה שרעפים לעמיר פרץ:    1.  אנחנו הצבענו בשבילך בפריימריס של העבודה.   2. עשינו את זה מפני שסוף,סוף, אחרי הרבה שנים קמת במפלגת "העבודה" ובניגוד לכל השאר, אבירי הבטחוניזם, הקפיטליזם, הגלובליזם ושאר הקשקושיזם, אמרת שמה חשוב  ב א מ ת   זה המצב הסוציו- אקונומי של השכבות החלשות.  לא שום דבר אחר.  את זה הבטחת להפוך ולתקן.      3.  ככה גם אנחנו חשבנו.    4. אבל אתה לקחת את הפתק שלנו וניגבת בו ונהיית דווקא שר בטחון.

5 יכולת להיות שר רווחה, אולי שר אוצר (טוב כמו הטמבל שמקבל כסף במעטפות שהפיליפינית מביאה לו מהדודה מאיטליה), אולי שר בלי תיק ואולי להישאר בבית המפלגה ולנווט את שרינו בממשלה כמו שטבנקין ויערי נהגו לעשות בחכמה.     6.  ככה היית גם יוצא לא רע ממלחמת לבנון השנייה.     7.  ככה היית ממלא את הבטחתך לא רק לחמור אלא גם לכל מי שהיה בעדך אפילו ב"ליכוד".  

8.  אבל אתה עשית ההפך. מתחת לשפם  התחבא מי שהולך ללמד את כולם מה זה נקרא לדאוג לקריירה של עצמו בדרך להיות ראש ממשלה מומחה לתורת ההישרדות יותר מכולם.    וככה נהיית לעוד פשפש בממשלה, כאילו שאין שם מספיק.

9.  אז עכשיו אנחנו לא נצביע בשבילך.  גם לא נציע לאחרים לעשות את זה.   אולי נצביע בשביל עמי איילון או בשביל דני יתום, אבל גם את זה לא נדע  עד שנצא מאחורי הפרגוד עם הפתק במעטפה.


(לא שייך להקודם) :  מי שדוחה את פורים ליום כיפור –  הזבובים אוכלים אותו בל"ג  בעומר.

                                      בקלנועיות חמורית


                                          אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה