יום שני, 3 באוגוסט 2015

למי שמסתובב בחצר עם כסף בכיס. (237)



כל אחד יכול למצוא כל מיני הפלא ופלא בכל מיני דברים.    גם חמורים מקלנעים יכולים.    שיא הלוקסוס בענייני שתייה קרה, היה לא כל כך מזמן, כשלא היו מקררים בחדרים, ללכת לחדר האוכל ולקחת הביתה תרמוס גדול עם סודה או לפחות איזה מים קרים.  היום יש בחצר אוטומט של "קוקה קולה" לכל דורש.

כתוב על זה שהמכונה מחזירה עודף מכל סוגי המטבעות.  יש גם הוראות שימוש:    1.  הכנס המטבעות לחריץ בהתאם למחיר הנקוב.     2.  לחץ על הכפתור המתאים.   3.  בהידלק אור בלחצן הבחירה בחר במשקה אחר(!?).

המכונה נותנת מבחר משקאות:  קוקה קולה, נקטר אפרסק, תפוזינה, דיאט קולה, אורנג' ולֵמוֹן לַיים.    יש גם טקסט באנגלית ששם כתוב שחור על גבי לבן:    לא לגעת ולא לטלטל!  נגיעה או טלטול יכולים לגרום פציעה קשה או מוות.   ועוד באנגלית:   (יש פה) מתקן נגד גניבה שמונע "סחיבה" ללא תשלום.

וזה נמצא עכשיו אחר כבוד בכניסה לאולם של "תמוז" באמצע מה שהיה פעם פעם הלול ריפוד עמוק.   וּלְהַצְמֵאִים ינעם.

                                     
                                             ********


אנחנו קוראים ספר מרתק, ושמו: "אהבה,פרוזאק,סקרנות וספקות".   הספר מלא וממולא לשון משולחת של אחת, לוּסִיָה אַצֵ'וֵרִיָה, ששם מדברות שלוש אחיות על עצמן ועל העולם של היום.  בין השאר אומרת אחת על השנייה (רזה נורא) :  "האחות שלי נראית כמו צילום רנטגן של שריקה".   הסופרת זכתה בפרסים רבים.  בשביל הפסוק הזה היא מקבלת את פרס הקלנועיות החמורית לאיפיון אַ מחץ.

                                                          בקלנועיות חמורית


                               אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה