יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

קצת על הרבה במקום ההפך (223)



בדיוק כשהיה לנו יומולדת  הביא לנו הבן מתנה – את ספרו של אפרים קישון: "נקמתו המתוקה של פיקסו".  אנחנו את קישון ידענו פעם על-פה ושמחנו להיוודע במה עוסק הספר החדש. קראנו אותו במכה אחת.  מתברר שכולו עוסק בגועל של קישון מכל ה"אמנות המודרנית" הבלתי מובנת שעושים איתה כסף טוב, גם האמנים וגם המבקרים וגם האוצרים וכל מי ששייך לאימפריה הזאת שאף אחד, כך על פי אפרים קישון, לא מבין מה היא בדיוק.    מומלץ לשונאי אמנות מודרנית ולאוהבי  קונשטטר, ארבינקא, שטוכס, ירדן פודמניצקי, סלאח שבתי, ד"ר קלטנברונר וגם בלאומילך (שזה גם אנחנו).

                                      ******

בבקשה:   אין חוק נגד זה שבחצר יסתובב כל מי שבא לו ויכריז ברמקול כל דבר שבא לו ושאי אפשר להבין מה הוא צועק, העיקר להחריד את מנוחת השכנים?    מה הוא רצה האמבולנס המהבהב והמרעיש הזה אצלנו השבוע?    זה היה פיגוע?  תרמתידם ?  מסיבת פרידה לעראפאת? מנה ראשונה לחזיזים של עוד חתונה על יד השוק החדש של עפולה?   מה ???   ואין חוק נגד להפוך את הכפר שלנו בן-רגע לשוק הכרמל?!

                                      ******

הבוקר אנחנו מגיעים לסטודיו ומוצאים את החשמל איננו.  מה?  הפקק אצלנו?  הנתיך הראשי על יד המשרד של רפי באום? הפסקת חשמל כללית בכל המדינה?  בעולם?  ואם זה עוד פעם שסתם כורתים עצים אז אי אפשר להודיע לכל הנוגעים בדבר שהולכת להיות הפסקת חשמל ?  

                                      *******
         
אחרי שיש תערוכה כזאת של אורי רייזמן במוזיאון תל אביב אז כל מיני אנשים חושבים על הצבעים שלו.   אנחנו ניסינו לצייר משהו עם "הצבעים של אורי רייזמן" (ציור אינפנטילי).  חנה לואיס קנתה איזה ז'קט כי זה הצבעים של אורי רייזמן.  אשתנו הביטה טוב טוב על איך שהחדר-אוכל צבוע כל כך יפה ואמרה: הנה. זה הצבעים של אורי רייזמן!  כל הכבוד למי שבחר כאלה צבעים.  וכל הכבוד לאורי רייזמן שמומלץ מאד לראות את תערוכתו.
                                      *******

וגם:  בגננו הילולה, הילולה וטרללה.  מה יש? מה קרה? החמור בן שבעים ושתים.                                       
                                                        בקלנועיות חמורית
                                      אמן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה