יום שני, 3 באוגוסט 2015

על שד בבקבוק ועל זְקַן הכפר ( 248)



לא פורסם בעלון.
בעלון  1173,  מהרשימה "איכפת לי" שכתב אדי, נודע לנו כי השד של "ותק הבנים" הוחזר לבקבוק ואפילו "זקן הכפר" שיבח על כך את הנהלת הקיבוץ ושכל זה בכלל לא בסדר, על פי אדי.  מאד נכספנו לדעת מי זה  "זְקַן הַכְּפָר" ואיך בדיוק מכניסים שד לבקבוק וזה.   היות ולא הובהר אצל אדי מי זה בדיוק זקן הכפר, קראנו לו אל השולחן בצהרים ובקשנו לדעת מי זה. הוא אמר לנו מי.

את זכות הפרסום המפורש לא נשלול מאדי.  רק רמז קל: זקן הכפר (על פי אדי), יש לו קלנועית ואוזניים ארוכות וזנב שמגרש זבובים ולפעמים הוא גם נוֹעֵר. מיהרנו לתפוש את היצור מקלנע בזחיחות על המדרכה ושאלנו אותו מה פתאום הוא מחזיר שד כזה לבקבוק, שזה אולי לא כל כך קיבוצי  וגם בכלל לא יפה, מה יש לך להגיד?   ההוא נער בשקט (עד כמה שאפשר): 

א. אין לי מה להגיד. לא אני הוצאתי שד מבקבוק ולא אני הכנסתי.  

ב. מקסימום אני אולי חמור הכפר. בטח  שאני לא זקן הכפר. יש פה כמה מועמדים לתואר הרם, הרבה יותר מתאימים ממני לפי סדר תאריכי הלידה ו\או כל נתון אחר.  אני לא נדחף בתור.

ג.  אם כבר, אז מה מפריע לאדי לערער על ביטול האסיפה בעניין ותק ושיכון? מצידו שיוציא את השד מהבקבוק ולק"ק יזרעאל כולה תהייה שמחה ואורה.     

ד.  ואם כבר, אז כדאי לאדי לעשות את זה מהר לפני שהצאצאים של הנקלטים של היום יהיו הנסיכים של מחר, מה שיקפיץ את הנקלטים של היום לצד השני של המתרס, וגם לפני שהנסיכים של היום יהיו הפנסיונרים המזדקנים של מחר שירצו לקלוט משפחות צעירות מחוץ לקיבוץ וחוזר חלילה כל חמש עשרה שנים. אצל החמור המקלנע זה צ'יק צ'אק וחבל על הזמן.
                          
               בקלנועיות חמורית

            ואם זקן הכפר ,אז גם שד בבקבוק.




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה