יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

פקק בואדי-ערה. (287)


קצת לפני פסח נסענו להביא נכדים מבני-ברק, שיהיו פה עד לסדר.  קמנו בחושך בשביל להגיע מוקדם לבני-ברק ולחזור בעשר. ברמזורים של אום-אל-פחם פגש אותנו סוף של פקק.  משאית נכנסה באמצע של ברלינגו מול משטרת עירון. מהברלינגו לא נשאר הרבה ולפחות 2000 מכוניות מכל סוג נתקעו להתעצבנות של שעה וחצי. את החמישה קילומטר האלה עשינו חולמים בהקיץ כי היה לנו המון זמן להתרגז ולשרעף, להעלות עשן במקטרת ולהשתעשע הרבה בהזיות חמורים, כמעט ללא הפרעה.

....פתאום היינו על יד קלפי בקיבוץ והצבענו בשביל משהו.   כשחזרנו אל הקלנועית שאגה היא:  אתם השתגעתם !?   איך זה הצבעתם בשביל הפרטה טוטאלית סטייל ישוב קהילתי בלי שום קיבוץ,  איך!?  שאלנו את הקלנועית אם היא בטוחה שזה מה שעשינו.   היא:   מה זה בטוחה?  חיפשתם את הרובריקה הזאתי דווקא וגם סימנתם עליה איקס גדול מאד.   אנחנו:   למה ככה?  היא:   אולי בגלל שאתם קוראים יותר מדי עיתונים ובעיקר את "הדף הירוק ואת "בקיבוץ".

כתוב שם שיש פתאום קיבוצניקים שהורגים אחד את השני  בשביל סכסוך בעבודה, בגלל בחורה, בגלל קנאה ובגלל חירפון.  סתם רוצחים.   כתוב שם שיש פתאום קיבוצניקים שגונבים, מה שבא, מכוניות, שקדים, כרטיסי אשראי וגם סתם כסף.  סתם גנבים.   כתוב שם שיש קיבוצניקים פדופילים על ילדות וילדים וזה מה שהשומרים עשו בלינה המשותפת.  לא רק באינטרנט.  כתוב גם  שיש קיבוצניקים מועלים מתוחכמים מאד שמגלגלים מיליונים. כתוב שם שיש גם אנסים בקיבוץ ושיש גם מאפיונרים שמפחידים חברים מסכנים לא לפתוח את הפה על כלום.  כתוב גם  שיש  יבואני סמים קיבוצניקים ומהמרים כפייתיים בקיבוץ. רק את המקצוע העתיק עוד אין, או שעל זה פשוט לא קיים  דיווח שאפשר להצליב בו מידע עיתונאי טָרֵף למהדרין.

אבל התור של משפחות צעירות להתקבל לקיבוץ רק מתארך כמו פקק בואדי-ערה.   שאלנו משפחה צעירה ויפה עם שני ילדים קטנים ויפים, שרוצה להיקלט יפה בקיבוץ יפה, אם ידוע להם כל מה שכתוב עלינו בעיתונים שלנו.   הם אמרו שבטח שידוע כי זה מה שכתוב גם בכל העיתונים בארץ.   אז שאלנו, לא מפריע לכם כל הנ"ל ושאנחנו גם בכלל שודדי נדל"ן אלימים במיוחד?

הם השיבו: תראו, זה קצת מסובך אבל לגמרי הגיוני.   פעם הייתם בקיבוץ ערימה של משוגעים לציונות ולסוציאליזם. נחשבתם כערימה של תמימים שמפנטזים על בריאת אדם חדש, עובד בידיים, מזיע, רעב, גואל שממות, חולה ב-א.ד. גורדוניזם ובסתם חלאת קומוניזם.  זה הבריח מכם את כּוּ----לָם, גם מהקיבוץ וגם מחוץ לקיבוץ.

אבל עכשיו, כשיש לכם רוצחים, מועלים, מאפיונרים ותעשיות קוֹק ואפילו קיבוצניקים פעילים באינטרנט-קאזינו, אז אתם נראים קצת יותר כמו בני-אדם נורמליים. לא מפחידים.  כדאי לנסות. נכון שבינתיים עוד אין לכם כייסים או שודדי-ים, אבל יש שמועות שאצלכם אין רעבים.  אז למה לא?  ואם כבר שדדתם נדל"ן מהמדינה, מה רע?   לא אמרו פעם שאתם והמדינה זה אותו הדבר?

כאן נגמרו הפקק והחלום בהקיץ.  חזרנו לדהור אל כביש 6 להביא נכדים לפני פסח.


                                                בקלנועיות חמורית


                               אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה