יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

חֲמוֹר חֲמוֹרָתָיִים בַּאַבּוּהַא– התנצלות (286)


ברשימה קודמת קיצצנו את הקטע האחרון. אנחנו בעצמנו קיצצנו,  לא העורכת. כך למרבה הבושה וכך גם למקצת החרפה, השמורות בדרך כלל לסתם בַּרבּרנים.   הקטע הנ"ל עסק בכך שבתכנית ההשקעות 2006 לא מופיע סעיף בדבר שינוי תשתית החשמל באמצע הקיבוץ מקו עילי (כפי שבוצע השנה) לקו תת-קרקעי, על פי הצעתנו.   בזמנו גם כתבנו על זה וגם העלינו את זה במזכירות וכולי.     לנו היה ברור שכאן התעלמו מאיתנו בגסות וזלזלו בנו, מה שממש לא מצא חן בעיני החמור.  זריזותה של העורכת הניבה תגובה מיידית של יוסי פן ויצחק פלג.  אנחנו מתכבדים להביאה פה כלשונה:

                                      תגובה ל"חמור"

"בדיון שבו עלה הנושא בתאריך 03.08.05 ואשר פורסם בעלון ב 05.08.05
סוכם על בדיקה של הצעות מחיר להטמנת הקו.      בתאריך 05.09.05 הובאה הצעת המחיר למזכירות ובדיון שעלה, אף אחד לא הציע לבצע או להשקיע ב2006.   הפרוטוקול פורסם בעלון מ 09.09.05 תחת הכותרת "תשובה לאמן בנושא הטמנת קו החשמל".

בסביבות נובמבר 2005 פורסם שניתן להגיש הצעות לתקציב השקעות צרכניות עד לתאריך 10.12.05 .   אף אחד מאותם "רבים" שהתנגדו בזמנו לא פנה.     אנו,לתומנו חשבנו ש"חמור" שיודע לכתוב גם יודע לקרוא ושלמרות שהוא חושב שהוא "חמור" אנו חושבים שהוא ככל חבר קיבוץ אחר, מוזמן לפנות, לשאול ולהעלות את הצעותיו ובמקרה שדעתו לא מתקבלת מוזמן למועצה להציע את הצעתו ואולי כל ה"רבים" יתמכו בו."

                                                          יוסי פן – מש"ק.

בזה מביע החמור התנצלות גורפת בעקבות מה שהתכוון לפרסם בעלון בעניין הטמנת קו החשמל.  החמור (אמן בקר) מבקש, בזה,  גם את סליחת כל הנוגעים בדבר. איננו יכולים להתאפק מלציין ש"התשובה לחמור"  מנוסחת בצורה מכובדת ועניינית ובהחלט נודף ממנה ניחוח של "והָדַרְתָּ פני זקן".    לסיכום ולא להִתְנַצְחוּת, חס וחלילה:     ברוב טיפשותו סבר החמור כי אומנם רבים חושבים כמוהו בעניין הקו העילי ההוא.  החמור שָׁגָהּ גם בכך שהניח על פי מראה עיניו ומשמע אוזניו (לא שומע ולא רואה כידוע) שיש בתוך המזכירות כמה חברים שהם בדעתו ושהם יעשו עבורו את המלאכה ולא היא.      

                                                ******

בתאווה קראנו מה שדוד בן-שחר כתב על הארוחה הקהילתית לפני שבועיים.   בעונג רב
קראנו  מה שצפנת מור כתבה על הבונוס  בעלון שעבר.  יישר כוחכם.

                                                בקלנועיות חמורית


                אחד מארבעה בנים בהגדה של פסח.                       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה