יום שני, 3 באוגוסט 2015

ביעור חמץ של קצת מכל דבר (244)



כמו כולם, גם אנחנו קיבלנו בדואר מכתב ביטול אסיפה עם איחולים לסופשבוע נעים.    זה בעניין שעל התייחסות אליו ויתרנו ברשימה הקודמת.   צל"ש ליצחק פלג ולאחרים על הנחישות, על נקיטת יוזמה ועל נטילת אחריות לקרוא לסדר את ה"דמוקרטיה" המשתוללת בחריצת לשון ובניסוחים בוטים.    לנו זה מזכיר את מה שפעם היה היעוד הכי חשוב של המזכיר של פעם.  כדאי לבדוק אם זה לא אחד מהדברים מ"פַּעַם" שצריך לשוב ולהפעיל אותו מפעם לפעם.  למה?  כי אם לא אז כמו אצל כמה אחרים, בית המשפט יתחיל לעשות את זה.

************

למי שלא ראה את התערוכה של מנשה קדישמן  בגלריה החדשה של עפולה – מומלץ.   מנשה קדישמן התגלה שוב לא רק כצייר ופסל גדול אלא גם כאמן בעל עקרונות  שעליהם לא מתפשרים.   כידוע מתקיימות בהיכל התרבות הדבוק לגלריה, תערוכות של אמנים מקומיים.  לכבוד התערוכה של קדישמן ומפני שאת הפתיחה החליטו לקיים במבואה של היכל התרבות, הוחלט "לנקות" את המקום מתערוכות של אחרים.  למציג הנוכחי ניתנה הוראה להוריד את תערוכתו לפני יום הפתיחה ולאמנית שהייתה אמורה להציג אחריו – להמתין עד לאחר הפתיחה של קדישמן.

מנשה קדישמן שמע על כך בשבת, יומיים לפני החגיגה. שאגותיו החרידו את השלפשטונדה של חצי עפולה. הוא צרח שלא מורידים שום דבר בגללו ושזה פרובינציאליות ושאם יעשו את זה ,הוא לא יגיע לפתיחת תערוכתו.   אז לא הורידו את התערוכה של החמור וזה היה יפה מאד מכל בחינה שהיא.

**********

אחד ראה שחמותו מוציאה את האופניים מהמחסן.  שאל אותה מה זה?  אמרה לו: אני קופצת לבית הקברות.   שאל הוא:  והאופניים יחזרו לבד?

**********

מי שמעוניין לקרוא המון דברים של אמנון בקר (החמור הח"מ) שיחפש באינטרנט  ב -GOOGLE IL,  יַקלִיק "אמנון בקר" וככה יגיע לציורים, לשירים, לתולדות יצירה, ל"בעל ואהליבה" ולכל רשימות הקלנועיות החמורית, כולל אלה שצונזרו.    את כל זה העלה לשם, אחר כבוד, בננו אחאב בקר, בין השאר גם מקים אתרי אינטרנט.

פסח כשר למהדרין.

בקלנועיות חמורית
אמן.
 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה